You are my everything

I look at you and see a queen
I look around and see nothin’
I look at you and see the world
You are my shield, you are my sword

I look inside, deep in your eyes
And then, my soul begins to rise
You are my one and only flower
You are the main source of my power

~ by Crisego on September 14, 2013.

6 Responses to “You are my everything”

  1. “Tu ești totul pentru mine

    Mă uit la tine și văd o regină
    Mă uit în jur și văd nimic ”
    Mă uit la tine și văd lumea
    Tu ești scutul meu, ești sabia mea

    Mă uit în interior, adânc în ochii tăi
    Și apoi, sufletul meu incepe sa creasca
    Tu ești singura mea floare
    Tu ești sursa principală de energie mea “.

    PS !
    Frumoase versuri !
    Sper ca nu te superi ca am apelat la Google pentru traducere……..
    Daca NU a tradus cum trebuie,
    fa domnia ta ce trebuie !
    Weekend placut !
    Aliosa.

  2. PS!!!
    Cum VERSURILE se potrivesc de minune pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13/
    pentru nazdravanul meu de nepotel
    EMANUEL
    dar MUZA mea-i prea saraca,
    te rog frumos sa-mi dai voie sa le postez acolo in original si traducere
    cu GHILIMELELE de rigoare si
    SURSA doveditoare !
    Multumesc !
    Weekend placut !
    Cu respect,
    Aliosa.

  3. Beautiful!🙂

Your opinion counts

 
