Sânge pentru eternitate

Mâna dreaptă stă înfășurată într-un prosop alb – mi-am crestat pielea și am lăsat sângele să își picteze propriul univers pe bucata imaculată de bumbac. Astfel, iubito, orice s-ar întâmpla, vei putea strânge noapte de noapte la piept o bucățică de istorie. Este istoria iubirii noastre, căci sângele acesta odată fierbinte curge doar pentru tine. Prosopul acesta, iubito, va rămâne ca un cadou pentru eternitate, în clipa în care ochii mei se vor închide. Tu să nu îți faci griji! În timp, tăieturile se vor închide, iar eu voi putea din nou să îți mângâi chipul încărcat de copilărie și inocență.

~ by Crisego on September 15, 2013.

15 Responses to “Sânge pentru eternitate”

  1. Pfff… mă sperie. Un pic morbid.
    Adică, mă pun în postura acelei femei care păstrează prosopul imaculat pătat cu sângele omului pe care îl iubeşte şi simt că… nu. Nu mi-aş dori să simt asta. Sunt tentată să spun că este o scenă prea… morbidă.
    E profundă, o dovadă… de iubire… dar… nu ştiu. Nu vreau sânge.🙂

  2. Frumoasa descriere a unei stari aparte !
    Mai frumos de-atata, nici ca se putea !
    Iti place fotbalul?
    In speranta ca DA
    si la gandul ca esti FAN STEAUA,
    uite ce-a facut KAPETANOS la revenirea lui in GHENCEA :

    O duminica frumoasa ca si compozitia ta !
    Aliosa.

    • Multumesc frumos! Am vazut, sigur ca am vazut! Am o rugaminte: Te rog, nu mai posta filmulete care nu au legatura cu articolul, la comentariu; si inca ceva, scrie si tu te rog dintr-o bucata, adica pe un rand-doua-trei, la modul continuu. Tin la partea estetica a blogului – inclusiv la partea de comentarii. Multumesc!

  3. Cateodata iubim prea ….mult.:)

  4. M-a frapat articolul ce este drept. Nu neaparat imaginea sangelui…parte din istoria unei iubiri , sau un sigiliu pus pe bumbacul infasurat in jurul mainii tale, cat ideea unei iubiri care imi pare puternica. Puternica, de nestavilit si neoprit. Poate ca…pana la urma chiar iubim cu o forta demonica ce nu tine de noi. Una care poate fi scrijelita si cu sange eliberat dintr-o portiune crestata de piele. Foarte, foarte frumos scris. Mi-a placut extraordinar.

Your opinion counts

 
