Zâmbet

Nu ți-am mai scris de mult, iubito! Am preferat să las blogul să respire un pic în afara noastră, m-am rezumat la a-ți scrie povești de dragoste direct pe retină, privindu-te în ochi în nopțile calme și mute. Poate că mi-am dorit un pic de intimitate în spațiul virtual, însă nu pot, iubito, să nu scriu deloc. Dacă nu scriu despre noi, despre dragoste, despre bucuria de a împărți fiecare moment cu tine, despre privirea ta, atunci de ce mai scriu? În afara literelor calde, roșii, de iubire, scriu stângaci. Nu știu să dau contur cuvintelor decât în lumea noastră. Decât atunci când îmi ești muză, degetele parcă alunecă pe tastatură sau pe foaie…

Iubito, ieri a fost o zi frumoasă fiindcă ai zâmbit tu. Azi, de asemenea a fost o zi frumoasă. Și azi ai zâmbit. Nu aș putea spune niciodată că azi ești mai frumoasă decât ieri. Tu ai fost frumoasă ieri, ești frumoasă azi, vei fi frumoasă mâine, vei fi frumoasă mereu. Ești frumoasă când vorbești, ești frumoasă când taci, ești frumoasă când dormi, ești frumoasă dimineața, când ești somnoroasă, ești frumoasă seara, când ești obosită, ești frumoasă în orice zi, în orice loc te-ai afla. Sufletul tău își revarsă frumusețea în privirea ta blândă, caldă, iar asta te face frumoasă. Niciun lucru material nu te poate face mai mult sau mai puțin frumoasă. Singur zâmbetul te desemnează cea mai frumoasă. Universul te privește prin Soare, prin Stele, prin Lună, prin Cer, prin Nori. Nimic nu ar fi în lumea asta perfect fără zâmbetul tău.

Eu nu cred că ești cea mai frumoasă femeie din lume. Eu știu că ești! În ochii tăi, am traversat întregul univers, întreaga planetă, întreaga lume, iar totul este perfect acolo, în ochii tăi. Totul este în ochii tăi care zâmbesc atât de frumos! Dincolo de ei, nu e nimic.

Iubito, te rog, zâmbește!

~ by Crisego on September 23, 2013.

2 Responses to “Zâmbet”

  1. Vaai, am murit pentru o secunda.❤ :)) Foarte frumos postul!🙂

Your opinion counts

 
