Un apus superb

Ce bine că există astfel de momente! Ce bine că ești și că suntem, iubito! Apusul din seara asta a fost superb. Îți mulțumesc! Sunt atât de fericit că am admirat împreună jocul de culori al naturii!… Te iubesc!

…………………………………………………………………………………………………………………………..

Iată, dragi prieteni, o înregistrare succintă din această seară, de pe malul Lacului Morii!

~ by Crisego on September 24, 2013.

4 Responses to “Un apus superb”

  1. Reusita inregistrare !
    Ascultand-o , ma simteam si fizic pe malul lacului !!!
    Iar dupa ce inregistrarea s-a terminat si a aparut fereastra cu PATRU OCHIURI, pe ce crezi ca s-au oprit OCHII mei ???
    Sincer 100% iti marturisesc :
    – Pe fereastra cu tribuna din ARENA NATIONALA unde am avut locul
    la meciul STEAUA-CHELSEA 1-0 !!!!!!!!!!
    O, tempora !
    O, mores !
    O zi minunata !
    Aliosa.

  2. PS !!!
    Uite un alt MOTIV de a vizita frumoasa BUCOVINA :

    Daca VREI, poti !!!
    Cu simpatie,
    Aliosa.

    • Multumesc! Vazusem deja videoclipul la raspunsul pe care mi l-ati dat pe blogul dvs. Va rog, fiti on-topic! Nu imi place sa sterg comentarii… Va multumesc pentru intelegere!

Your opinion counts

 
