Gând XXII

Iubirea este flautul care îmblânzește cobrele pustiului nostru.

~ by Crisego on September 25, 2013.

4 Responses to “Gând XXII”

  1. Hi, hi, hi … iarăşi eu, cârcotaşul de serviciu…
    E-RO-NAT !!!
    Flautul este instrumentul ăla care se ţine într-o parte. Aşa zişii îmblânzitori de cobre cântă la un soi de fluier. Cred că e un instrument popular indian. Şi am spus “aşa zişii” pentru că în fapt cobrele alea îs vai de mama lor (ori au dinţii scoşi ori li se recoltează zilnic veninul) şi “dansul” ăla pe care-l interpretează este în fapt o încercare a lor de a se feri de băţul ăla pe care-l au “îmblânzitorii” în gură, urmărindu-i mişcările cu privirea.
    Dar, ca idee, e frumos spus.😛

    • :)) Tu esti precum un judecator ceva mai sadic :)) Imi insiri zeci de capete de acuzare, imi aduci victimele in fata ochilor, imi dai vreo 25 de ani de-nchisoare si dupa zici: “Dar esti un baiat de treaba, totusi” :)) Glumesc. Mersi pentru apreciere! :))

  2. Esti tot indragostit ?:) Bravo tie!

Your opinion counts

 
