Nu mai scriu versuri rap pe blog

Consider că nu am talentul sau înzestrarea necesară pentru a scrie rap. Consider că nu am cunoștințele necesare pentru a scrie rap, cel puțin la nivel decent. Consider că încercările mele de până acum – pe care de altfel le-am aruncat la gunoi, după cum se vede – au fost destul de puerile, destul de lipsite de substanță, ceea ce nu îmi place, întrucât doresc să transmit un mesaj cu adevărat pătrunzător. Așadar, mă concentrez pe ceea ce îmi place și pot să scriu măcar decent – poezie clasică, proză, simple gânduri….Bineînțeles, rapul nu a murit în mine. Îl iubesc, dar mă voi limita la a îl asculta și a încerca să îl înțeleg cât mai bine. Presupun că mai am o pâine și jumătate de mâncat până să pot emite pretenții de rapper, nu?😀

~ by Crisego on October 4, 2013.

4 Responses to “Nu mai scriu versuri rap pe blog”

  1. Daca nu mai scrii versuri rap,
    atunci ce parere ai despe bancul de mai jos ?
    Soţul se plânge medicului:
    – Dom’ doctor, nevastă-mea rămâne însărcinată într-o veselie !
    – Nu folosiţi metoda calendarului ?
    – Ba da, dar fără efect.
    – Anticoncepţionale?
    – I-am dat, da’ tot rămâne!
    – Ia-ţi prezervative!
    – Am luat, dar degeaba.
    Exasperat, doctorul îl sfătuieşte:
    – Atunci, nu mai face sex cu ea !!!
    – Am încercat şi metoda asta, dom’ doctor,
    da’ tot rămâne …
    Weekend placut !
    Aliosa.

  2. Nu dispera traiesti o suspiciune in timp ce viata te sapa si o sa devii o mortaciune acum pe bune sa ascult de dumele tale nebune cand inima arde in mine ca un carbune o sa intru in actiune si o sa plec in lume departe sa uit al tau nume.

Your opinion counts

 
