Motive pentru care zâmbesc

Zâmbesc pentru că, înainte de toate, suntem cu toții sănătoși.

Zâmbesc pentru că fiecare noapte aduce cu ea o nouă dimineață.

Zâmbesc pentru că fiecare dimineață înseamnă un nou început, o șansă nouă, un covor curat pe care să pășim.

Zâmbesc pentru că este gratuit.

Zâmbesc pentru că este un privilegiu.

Zâmbesc pentru că îmi ești. Pentru că ne suntem.

Zâmbesc pentru că am suflet, iar sufletul are nevoie de zâmbete.

Zâmbesc pentru că sunt înconjurat de mulți oameni frumoși.

Zâmbesc pentru că am puterea să visez. Pentru că vreau să îmi îndeplinesc visurile.

Zâmbesc pentru că asta mă face să mă simt mereu copil.

Zâmbesc pentru că iubesc. Pentru că mă simt iubit.

Zâmbesc pentru că sunt binecuvântat.

Zâmbesc pentru că viața este un zâmbet la sfârșitul căruia intrăm în moarte.

Zâmbesc pentru că nu am de ce să nu o fac.

Zâmbesc pentru că vreau să zâmbești. Pentru că vreau să zâmbim.

Tu ai zâmbit azi? Dacă nu, să știi că nu e timpul pierdut. Zâmbește!

~ by Crisego on October 5, 2013.

2 Responses to “Motive pentru care zâmbesc”

  1. wow cat imi place aceasta postare🙂 “Zâmbesc pentru că este gratuit.” asa este si totusi unii oameni cred ca fericirea costa ceva, si asa este, sufletul are nevoie de propriul nostru zambet si chiar suntem binecuvantati

Your opinion counts

 
