Imaginar

Un domn îmbrăcat umil, trecut de vremea tinereții, își vede un vechi prieten pe trotuar, în apropierea casei sale, alergând de zor cu un trandafir în mână, îmbrăcat destul de elegant.  Un pic surprins de întâmplare, domnul îmbrăcat umil îl întâmpină pe cel îmbrăcat elegant: “Hei, ce faci? Cu ce ocazie, atât de gătit?”. Răspunsul nu întârzie să apară: “O mai ții minte pe soția mea? A murit acum 10 ani de zile, însă o simt în fiecare zi atât de aproape! Parcă și acum m-ar privi… În fiecare an, în ziua aniversării noastre, mă îmbrac frumos, cumpăr un trandafir și fug spre locul în care am cunoscut-o acum 60 de ani. Asta mă face să îmi aduc aminte de cât de frumoasă era, de cât de tineri și timizi eram amândoi… Eram doar un puștan de 21 de ani și fugeam, cu un trandafir roșu în mână, de teamă să nu întârzii, ca nu cumva să își facă o părere proastă despre mine… Atât de frumoasă era! Și cum mă aștepta acolo cuminte!… Cât de mult o iubesc! Și cât de dor îmi e de ea!……….Mă bucur enorm că te-am văzut! Să o saluți te rog pe doamna ta din partea mea! Ești un norocos, să ai grijă de ea câte zile vei mai avea!…”……

~ by Crisego on October 6, 2013.

4 Responses to “Imaginar”

  1. 🙂 Frumoasă poveste…păcat că e doar o poveste. Oamenii uită atât de uşor astfel de momente!

  2. Frumos… oricine ar vrea o astfel de poveste de iubire.

Your opinion counts

 
