O biologie a iubirii

Iubita mea, mi-ai deschis sufletul ca și cum ar fi fost o simplă carte. Ochii tăi căprui, calzi au scris povești pe retina sufletului meu – cerneala roșie-sângerie s-a infiltrat în venele mele până mai ieri secate și s-a contopit cu plasma și cu elementele figurate, ajutând astfel la reînvierea circulației dragostei în corpul meu. Ce povești frumoase au scris ochii tăi, scumpa mea! Astăzi, sângele meu este compus 45% din plasmă și elemente figurate și 55% din cerneală roșie-sângerie. O adevărată biologie, iubirea noastră!

~ by Crisego on October 10, 2013.

2 Responses to “O biologie a iubirii”

  1. Iubiti-va mult, frumos dar mai ales cu respect!

Your opinion counts

 
