Gând XXXII

Neputând rosti toate cuvintele pe care le aveam pe suflet, te-am îmbrățișat și ți-am spus că te iubesc. Am încercat să îmi duc sufletul cât mai aproape de al tău, astfel încât îmbrățișarea-mi să-ți rostească toate cuvintele care nu pot fi rostite…

Te iubesc! La mulți ani, copilă dragă :*

~ by Crisego on October 11, 2013.

8 Responses to “Gând XXXII”

  1. E ziua lui Missy ?🙄

  2. ce frumoooos🙂 asa ce m-ai emotionat…te iubesc! :*

  3. La multi ani, atata cat veti vrea voi!

Your opinion counts

 
