Degetele-lacrimi

Imaginează-ți, iubito,
degetele mâinilor mele sunt
lacrimi,
ce curg fiebinți pe pielea-ți
caldă, cu miros de flori
primăvăratice…
Degetele mâinilor mele sunt
lacrimi,
ce îți mângâie cu o ultimă suflare
chipul –
buzele tale moi,
ochii tăi tineri, căprui,
obrajii-ți atât de suavi atunci când îmi sărută
buzele…
Vreau să-mi plâng sufletul deasupră-ți,
să îmi așez ființa
înăuntrul sufletului tău
etern.

~ by Crisego on October 25, 2013.

3 Responses to “Degetele-lacrimi”

  1. O fericita iubita ta.

  2. Pot sa zic ca iubita ta e norocoasa sa te aiba😀

Your opinion counts

 
