Tu chiar crezi că mă cunoști?

Omule, străinule, te uiți în ochii mei și vezi un căprui cald. Te uiți la zâmbetul meu și spui că-s optimist. Te uiți cum fug și spui că încă mă simt copil, că sunt fericit. Îmi auzi vorbele și crezi că îmi cunoști modul de a gândi. Locuim în același oraș, pe aceeași stradă sau poate în același bloc și zici că îmi ești aproape. Îți povestesc ceva din trecutul meu și-mi spui că mă înțelegi.

DAR, omule, străinule, ai fost tu vreodată în sufletul meu? Ai simțit tu aerul rece și tăios pe care l-am simțit eu atâta vreme? Ai călătorit tu cu mine cu trenurile nocturne cu care am călătorit eu pe atâtea meleaguri ciudate? Ai ascultat tu vreodată aceeași melodie pe care eu credeam că liniștea mi-o cântă? Ți-a curs vreodată prin vene sângele meu?

NU! Și acum te întreb, omule, străinule, tu chiar crezi că mă cunoști?

~ by Crisego on October 26, 2013.

6 Responses to “Tu chiar crezi că mă cunoști?”

  1. de fapt, nimeni nu cunoaşte pe nimeni cu adevărat. sunt doar mici lucruri pe care le ştim unii despre alţii, dar nu ne înţelegem în totalitate.

  2. -Nimeni nu cunoaşte pe nimeni cu adevărat,de multe ori doar ni se pare ca cunoastem pe cineva ca de fapt in afara numelui sa zicem mai nimic nu stim ,c-am asta ar fi, nu mai bine,

  3. Da. Te cunosc. Şi bine chiar.
    Na ! Ce mai spui acum ?😆

Your opinion counts

 
