Ce înseamnă pentru voi fericirea?

Dragi prieteni, mă gândeam să facem o listă, să vedem ce anume înseamnă să fim fericiți. Să vedem ce anume ne face fericiți. Așadar, vă invit să spuneți câte un cuvânt care pentru voi desemnează fericirea!

Încep eu: Sănătate! Fără ea, nimic nu este posibil….

Așadar, dragi prieteni, ce vă face fericiți?

~ by Crisego on October 30, 2013.

17 Responses to “Ce înseamnă pentru voi fericirea?”

  1. Eu as spune sanatate si noroc pentru ca degeaba esti sanatos daca iti cade o piatra in cap 🙂

  2. Eu zic liniştea şi gândirea pozitivă te ajută să fii fericit.🙂

  3. Sănătate, iubire, abundenţă, liniştea şi mulţumirea sufletului, încredere (în sine, în oameni, în Univers).😀

  4. Şi “oameni” mai zic eu, pentru că avem nevoie şi de ei în jurul nostru pentru a fi cu adevărat fericiţi.

  5. Pentru mine fericirea exista de 5 ori pe saptamana! E drept ca se arata doar dimineata(cand merg spre scoala)..fie prin glasul copiilor care ma saluta crezand ca sunt vreo profesoara,fie prin ochii lor care pentru cateva fractiuni de secunda imi arata sclipirea,farmecul sau prin zambete timide. Toate acestea imi amintesc de copilarie si nu poate fi fericire mai mare!🙂

  6. Fericiti sunt cei ce stiu sa se bucure de ceea ce sunt, ceea ce au si sa traiasca clipa prezenta luand doar ce este bun din viata si fiind mai ingaduitori cu ei si cu cei din jur.

Your opinion counts

 
