Ce cărți îmi recomandați?

Haideți să vedem, dragi prieteni, ce cărți bune ar trebui să citesc?🙂 Dacă aveți în special recomandări din domeniul dramă/memorii/biografii, nu ezitați să mă luminați și pe mine!😀

I’m counting on you!🙂

~ by Crisego on November 3, 2013.

13 Responses to “Ce cărți îmi recomandați?”

  1. http://reginabuburuza.wordpress.com/2013/05/17/splendida-cetate-a-celor-o-mie-de-sori/

  2. Momentan m-am apucat de Scrisorile imaginare ale lui Paler… nu știu dacă le-ai citit, dar în caz că nu sunt sigură că îţi vor place!

  3. What?! Doar atatea recomandari? Eu speram sa gasesc mai multe😀
    Ieri m-am apucat de Iulius Caesar de Rex Warner si pana diseara sper sa o termin. E captivanta tare. Nu stiu daca este ceea ce-ti doresti dar daca ai timp si nu ai citit-o, fa-o.

  4. Am mai multe recomandări să-ţi fac. Mie mi-au plăcut în general biografiile scrise de autori consacraţi. Agonie şi extaz (despre viaţa lui Michelangelo), de Irving Stone ; şi tot de el Bucuria vieţii (despre viaţa lui Van Gogh) ; Cei trei Dumas – de André Maurois ; Când Dunărea era albastră : povestea valsului vienez şi a familiei Strauss, de George Sbârcea ; Jurnalul lui Eliade ; Moulin Rouge : roman inspirat din viaţa lui Toulouse Lautrec, de Pierre la Mure ; Memorii, de David Prodan ; Memorialul de la Sfânta Elena, de Las Casas sau tot despre Napoleon – ce a scris Stendhal. Mi-a plăcut mult autobiografia lui Anthnony Quinn – Lupta cu îngerul ; Calea spre credinţă (Memorii), de Regina Noor ; Luntrea lui Caron (roman autobiografic), de Lucian Blaga ; Scott Fitzgerald, de André Le Vot ; Jurnalul Annei Frank ; Povestea vieţii mele, Regina Maria ; Istanbul, de Orhan Pamuk …

    • Multumesc pentru recomandari! Sincer, dupa sonoritatea titlului, nu imi face niciuna cu ochiul…. Ma atrag cartile de genul “Vietasii de pe Rahova”, de Eugen Istodor, “Sunt un evadat”, de Robert Elliot Burn….

  5. Invitatie la vals! Cartea mea preferata pana in momentul de fata. Mai siropoasa, dar merge!🙂

Your opinion counts

 
