Poisoned

Mi-ai dat să beau otravă. Mi-ai spus că este un ceai dulce, iar eu, naiv, am băut cu setea unui somalez. Ai pus stăpânire pe întregul meu trup și mi-ai șoptit că începând din acea clipă nu voi mai putea privi mai departe de ochii tăi. Niciodată! Mi-ai reconfigurat până și sistemul circulator – sângele se îndreaptă de atunci înspre cordul tău. Sângele meu fierbe doar acolo, în trupul tău, iubito. Dar știi, am început să mă obișnuiesc deja – acum încep chiar să simt gustul dulce al ceaiului pe care m-ai ademenit să-l beau. Un cubuleț de zahăr a rezolvat treaba!

~ by Crisego on November 7, 2013.

Your opinion counts

 
