O minune de om. Tată a 328 de copii

Există pe lumea asta părinți care se plâng că nu pot avea grijă de proprii lor copii. Există părinți care își abandonează copiii, care îi bat, care îi tratează ca pe animale sau care îi vând. Există mame care își părăsesc copiii la maternitate sau care îi omoară înainte de a se naște… Însă, mai există și oameni cu sufletul frumos. Un exemplu în acest sens este părintele Tănase. O minune de om. Gândiți-vă că ați avea de crescut un copil. Sau doi. Sau cinci. Ce ați face? Mulți dintre noi ar dispera, spunând că nu mai pot ieși la lumină, că nu se pot descurca. Ei bine, părintele Tănase are în grijă 328 de copii. Da, TREI SUTE DOUĂZECI ȘI OPT! Este o lecție de viață, de ambiție, de umanitate, de bunătate. Este o lecție pe care dânsul ne-o predă tuturor. Ce om frumos!

Dragilor, vă las pe voi să îl descoperiți mai bine pe părintele Tănase, cu ajutorul filmulețului de mai jos! Nu uitați, copiii sunt suflete! Copiii sunt minuni! Este de datoria noastră să avem grijă de ei, așa cum putem!

~ by Crisego on November 11, 2013.

5 Responses to “O minune de om. Tată a 328 de copii”

  1. Am fost in vizita la parintele Tanase cu cativa colegi din liceu anul trecut. A fost unul dintre locurile unde mi-am lasat o particica din mine dorind sa ma reintorc. Intr-adevar este incredibil ce a reusit sa faca.
    Felicitari!

    • As vrea si eu sa ajung candva sa vorbesc cu dansul, dar si cu alti asemenea oameni. Ca tot veni vorba, tocmai ce am vazut – ieri cred – inca un parinte care avea grija de copii ce trecusera prin grave probleme cu droguri etc. Avem in tara asta o multime de oameni frumosi. Pacat ca nu stim sa ii apreciem indeajuns …

  2. Am ajuns si eu pe acolo, impreuna cu unchiul tau Fred. Am avut onoarea sa-l cunosc personal. Ne-a prins seara pe acolo si ne-a invitat sa luam cina cu dansul. Bucate sanatoase, gustoase, preparate cu suflet de bucatareasa pe care a chemat-o sa ne-o prezinte. Parintele, un om foarte energic, hotarat si cu multa credinta, bineinteles, altfel probabil nici nu ar fi avut cum sa realizeze aceasta opera.

Your opinion counts

 
