Inocența unui zâmbet

E atât de frumos să zâmbești să să ți se întoarcă zâmbetul! E atât de frumos să vezi un copil zâmbindu-ți!

Mai devreme, venind spre casă, am intrat la metrou. Trecând de “taxatoare”, am văzut o femeie căutând în portofel o cartelă. Lângă ea, copilul său în vârstă de aproximativ 4-5 ani o întreba umil: “Mami, nu ai bani?”…. Nu mă puteam preface că nu am văzut și nu am auzit. Nu puteam fi indiferent. M-am întors și le-am oferit două călătorii de pe abonamentul meu. După ce au intrat, doamna mi-a mulțumit. Imediat, copilul a zâmbit, lăsând să se vadă două gropițe minunate și mi-a spus cu cea mai caldă voce posibilă: “Mulțumim!”…

Cât de frumoase sunt lucrurile simple! Cât de bine m-am simțit primind acel zâmbet cald și sincer! Îți mulțumesc, copilule!

~ by Crisego on November 12, 2013.

8 Responses to “Inocența unui zâmbet”

  1. Ai mare dreptate,am intalnit si eu situatie cand un copilas mi-a inveselit ziua desi ,atunci ,nu eram in apele mele.Sunt draguti puii de om:d.

  2. Tine si de la mine un zambet, OM frumos.

  3. Minunile de zi cu zi se ascund în secunde mărunte🙂

  4. foarte frumos !🙂

Your opinion counts

 
