Afaceri cu suflete

– Văd că ai un suflet frumos, îngrijit, cât ceri pe el?

– Poftim?!

– Hai, nu fi așa! Toată lumea are un preț! Zi-mi, cât ceri pe el?

– Cred că nu am înțeles bine. Pe cine, ce să cer?!

– Pe sufletul tău. Bani. Câți bani vrei ca să mi-l dai mie?

– Să-ți dau sufletul meu?

– Da.

– Niciodată! Lasă-mă-n pace!

– Ok! Treaba ta! Aveam o ofertă bună…

– Nu mă interesează!

– Ok. La revedere!

…………………………………………………………..

– Stai!…. Cred că…..

– Ce?

– ….niște bani mi-ar prinde bine. Ziceai că ai o ofertă?

– Păi da. Zi-mi, te-ai hotărât? Cum facem? Cât ceri pe el?

– Păi nu știu, nu am mai făcut afaceri de genul acesta…

– Știi, prețul a mai scăzut. Nu ai fost hotărât din prima, așa că…

– … Oricât! Dă-mi oricât!

– Văd că ești tare hotărât!

– Am văzut mulți oameni care și-au vândut sufletele pe nimic. Dă-mi cât vrei. Măcar să fie acolo ceva…

– Ok. Facem afacerea, dar mai întâi îmi dai tu sufletul!

– …bine. Uite!

– Așa! Așteaptă două secunde! Mă duc la mașină să iau banii!

………………………………………………………………………

– Hei, unde pleci? Hei! Hei! …. Heeeeei! Sufletul meu….

 

~ by Crisego on November 14, 2013.

2 Responses to “Afaceri cu suflete”

  1. sufletul🙂 m-ai facut sa imi dau seama ca trebuie sa am grija de al meu suflet. multumesc

Your opinion counts

 
