Întâmplări din vremea când eram copil. Amintiri.

Iată, dragi prieteni, câteva dintre întâmplările copilăriei mele, rememorate la modul “copy-paste”🙂 Menționez că cele de mai jos au avut loc în jurul vârstei de trei ani.

1.) – Mamaie, te rog, dă-mi și mie ciocolată!

– Mamaie, nu îți dau, că nu ai voie.

– Hai, mamaieeee, te rooog!

– Nu pot, a zis mami să nu îți dau.

– Promit că nu îi zic lui mami! Te rooog!

– Of, bine!

………………………………………………………

Imediat cum a sosit mama acasă, i-am zis așa:

– Mami, să știi că mamaie mi-a dat ciocolată. Eu i-am zis că n-am voie, dar ea mi-a dat!

2.) Discuție cu tata: – Cristi, ai întrebat-o și pe mamaie dacă vrea ciocolată?

– Da, și a zis că nu vrea.

– Pe mami ai întrebat-o?

– Da, și nu vrea.

– Pe Dani ai întrebat-o?

– Da, și nu vrea.

– Pe Sică?

– Nu, că pe el îl doare măseaua.

– Pe Grigore?

– Nu, că el cere singur dacă vrea.

3.) Discuție cu mătușa mea, Dani: – Ia spune, cum te cheamă pe tine?

– Cristi.

– Și mai cum?

– …. 3 ani. (toți din jur au izbucnit în râs)

– Nu câți ani ai te-am întrebat. Te cheamă Cristi și mai cum?

– …

– Pe tati cum îl cheamă?

– Mihai.

– Și mai cum?

– Verzea Mihai

– Și pe mami?

– Mariana.

– Mariana și mai cum?

– … Mama mea. ( din nou, râsete cât cuprinde )

– Deci pe tati îl cheamă Verzea Mihai. Pe tine cum te cheamă?

– Cristi.

– Și mai cum?

– (foarte aprins) 3 ani, ți-am zis!!!

Cam astea-s momentele de care îmi aduc acum aminte cu exactitate!🙂 Ce ziceți, eram funny sau nu? :))

~ by Crisego on November 15, 2013.

2 Responses to “Întâmplări din vremea când eram copil. Amintiri.”

  1. da:)))

Your opinion counts

 
