Te aștept să vii, să devenim primăvară

Vino aproape de mine, lasă-ți sângele să ardă la foc mic împreună cu al meu, oferă-mi umerii tăi, să pot plânge pe ei atunci când simt nevoia, oferă-mi mâinile tale, să le pot săruta, să îmi pot liniști sufletul, ascultă toamna din pivnița-mi întunecată, strânge frunzele și înclină-te odată cu copacii, odată cu mine, odată cu toamna mea, să fim o toamnă ce se-ndreaptă cu pași repezi spre primăvară, sărind peste iarnă! Cuibărește-te la pieptul meu, adună-ți toate gândurile într-un borcănel vechi de dulceață sau de compot de la bunica, după care aruncă-le undeva într-un colț de casă, pe sub vreo masă veche! Lasă-le să hiberneze! Hai să ascultăm împreună orchestra vieții și să ne zâmbim tăcut, lăsând tăcerea să adie calm în micul spațiu dintre buzele noastre! Acum, odată ce-ai venit la pieptul meu, sărută-mă ușor și lasă-mă visez, să mă cred nemuritor!

~ by Crisego on November 17, 2013.

One Response to “Te aștept să vii, să devenim primăvară”

  1. 😀

Your opinion counts

 
