Gând LVII

Oare fluturii din stomacul îndrăgostitului pot fi observați la radiografie?! Dar oare fluturii contribuie la greutatea îndrăgostitului?!

~ by Crisego on November 18, 2013.

10 Responses to “Gând LVII”

  1. pot fi observati la radiografia speciala pentru indragostiti

  2. La greutate clar cotribuie! La fel si dezindragosteala.

    • 😀 Asa ma gandeam si eu! Mi s-a parut mie ca am pus pe mine subit cateva kg dupa ce m-am indragostit🙂 Eu care aveam aceeasi greutate – fara sa fac ceva pentru asta – de vreo 6-7 ani.

      • :)) Poate stie sa si gateasca bine si atunci avem o explicatie in plus!
        Ceea ce este mai ciudat este ca in aceleasi situatii unii se ingrasa si altii slabesc. De exemplu, eu ma ingras cand ma dezindragostesc – din cauza ca e totul trist si gri si viata nu mai are gust, dar ciocolata are in continuare acelasi gust…

      • :)))))))))))

  3. Sunt observati la radiografie,la radiografia zambetului si da, contribuie la greutate… la greutatea gandurilor, uneori !🙂

    O zi frumoasa!

  4. cred … ca la greutatea fericirii contribuie, cu siguranta…

Your opinion counts

 
