Orbecăim în futil

Suntem o adunătură de vreo 7 miliarde de ființe frivole. Cu o foarte mică marjă de eroare. De ce spun asta? Ne-am obișnuit să privim din exterior, să refuzăm aprofundarea și să nu apreciem ceea ce ar trebui să apreciem. Am trăit prea mult în întuneric, iar acum refuzăm lumina. Ne-am obișnuit cu întunericul. L-am asimilat într-un mod cât se poate de natural. Facem comentarii privitoare la gard, dar nu aruncăm nici măcar o privire în curte, să vedem dacă ceea ce se ascunde dincolo de gard merită sau nu aprecierea noastră. Avem un sistem de valori nu strâmb, ci rupt în mii de bucăți, avem idoli care mai de care mai limitați, în primul rând din punct de vedere moral, avem standarde și unități de măsură pentru valoarea umană, dar ne lipsește spiritul. Ne lipsește esența. Ne lipsește tăcerea și puterea de comprehensiune. Ne folosim de oameni și iubim obiectele, când ar trebui să fie de fapt invers. Orbecăim, ca niște proști ce suntem, în futil. Din păcate boala se află în stare foarte avansată, iar la sfârșit, când vom fi întrebați ce am iubit și ce am prețuit de-a lungul timpului ce ne-a fost dat, vom răspunde că am iubit și prețuit casa, mașina și, eventual, abonamentul la cursurile de yoga, că deh, în altă parte nu ne găseam liniștea…..

~ by Crisego on November 18, 2013.

5 Responses to “Orbecăim în futil”

  1. love people, use things not viceversa🙂 yoga helps🙂 si orice masure de recuostiinta si apreciere din cate am vazut eu🙂

  2. http://nakedquotes.tumblr.com/post/67275252471
    ceva similar, oarecum.🙂

Your opinion counts

 
