Încerc să respir

A devenit aerul atât de rece și de aspru… e tot mai greu să respir. Încerc să fac abstracție de vreme, să îmi ridic fermoarul de la geacă până sus, să îmi acopăr gura cu fularul, iar capul cu gluga și să respir cât se poate de normal… Remușcările vin câteodată atât de reci, atât de izbitoare… precum un crivăț nemilos din est. Mi-e dor de mine, cel care eram odată, acum parcă nu mă mai recunosc… Cum de am ajuns să am asemenea reacții?! Cum de am ajuns să provoc lacrimi acolo unde am jurat să provoc zâmbete?! … Mă simt atât de greu!… Probabil că mi-ar trebui un viscol siberian, pentru a mă scutura de toate frunzele și a mă face să devin din nou ușor…pentru a mă pune la pământ, pentru a mă trezi…

Și totuși, tot ce am mai de preț pe lume este zâmbetul ei…

( Îmi cer iertare, copilă dragă! Te iubesc! )

~ by Crisego on November 19, 2013.

6 Responses to “Încerc să respir”

  1. “Cum de am ajuns să am asemenea reacții?! Cum de am ajuns să provoc lacrimi acolo unde am jurat să provoc zâmbete?! ”

    nu te intreba “cum de”, ci realizeaza ca “asa e”

    trist e doar faptul ca, copiii cresc mari, se maturizeaza, iar lumea dinainte cu tot farmecul ei, dispare.

  2. Nu cunosc situatia dar din cate imi pot da seama ar trebuii sa te “scuturi” singur.O femeie trece prin toate emotiile posibile si asta o poate zguduii destul de mult(o poti face sa ii fie frica de tine,sa nu mai aibe incredere,sa ii para rau de anumite lucruri etc)Nu te mai lasa cuprins de sentimente si stapaneste-te.Intotdeauna e cel mai bine sa vezi lucrurile si din punctul altuia de vedere si sa incerci sa il intelegi.

    Stiu ca sunt fel si fel de oameni dar asta nu va fi niciodata un motiv care sa te faca sa fi asa.Asta ne separa de animale,faptul ca ne putem controla daca vrem si faptul ca gandim si suntem rationali.Este doar un sfat dat de o femeie care a trecut prin ceva asemanator.Toate cele bune!!

    • Bine, acuma nu te gandi la cine stie ce conflict🙂 Ca nu ne-am batut si nu ne-am injurat, dar na, pentru mine fiecare vorbulita ia o amploare muult mai mare decat uneori e cazul. Pentru ca vreau ca iubita sa fie tinuta, cel putin din acest punct de vedere, in puf. Si dintr-o prostie daca ne certam, cu ghilimelele de rigoare, tot punem la suflet si ne consumam… Dar na, trece! A trecut!🙂

      • Nu ma refeream la tipul asta de conflict,stai linistit:D Ma bucur ca totul e bine si sa speram ca ramane asa!

      • Cu siguranta va ramane asa!🙂 Atata vreme cat doi oameni vor armonie, vor avea armonie! Atata vreme cat se iubesc, vor fi fericiti.

Your opinion counts

 
