Care este ultima carte cumpărată?

Chiar așa! Că tot e Black Friday în perioada asta și pe mulți ne-a lovit pofta de cumpărături… și-a cumpărat cineva cărți? ( Asta dacă nu cumva toți banii s-au dus pe LCD-uri și tablete șmechere )… Eu am vrut sa comand de pe Elefant niste cărți, dar mă obligau să plătesc și transportul, ridicarea de la sediu fiind indisponibilă până miercuri. Cum eu locuiesc lângă sediu, ce rost avea să plătesc transport? Nu, mersi! Așa că am preferat să mă răsfăț totuși cu o carte de la librăria Humanitas, chiar dacă nu avea o mega-reducere precum cele de pe site-ul mai sus menționat. Am ales Lucian Blaga – Trilogia culturii

Voi ce cărți ați mai cumpărat în ultima vreme? Mai exact, care este ultima carte cumpărată?

 

~ by Crisego on November 23, 2013.

17 Responses to “Care este ultima carte cumpărată?”

  1. Invitatie la nunta de Helen Warner🙂

  2. Crimele Revolutiei

  3. Ultima oară am cumpărat două cărți. Fiul risipitor- Radu Tudoran pe care am dăruit-o unei persoane dragi și Practica bucuriei – Indara.🙂

  4. Sa tai in piatra vie de Abraham Verghese

  5. Să nu mă părăseşti de Kazuo Ishiguro.

  6. In salbaticie, de Jon Krakauer🙂
    Iar Murakami este genial. Cand ai ocazia, citeste-l. Merita

Your opinion counts

 
