Ce aș fi eu fără tine?

Ce ar fi plămânii fără oxigen? N-ar fi nimic! S-ar ofili mai repede decât orice floare… Dar oxigenul? Ce ar fi el fără plămâni? Unde s-ar mai simți el ca acasă? Unde și-ar mai arăta el adevărata importanță?

Ce ar fi inima fără sânge?

Ce ar fi Soarele fără Lună? Ce ar fi ziua fără noapte? Ce ar fi Cerul fără Pământ? Ar mai exista oare orizont?…

Ce ar fi zâmbetul fără lacrimi? Ce valoare ar mai avea zâmbetul? Zâmbind, am știi că zâmbim?Am știi că suntem fericiți zâmbind, dacă nu ar exista lacrimile?

Ce ar fi primăvara fără ghiocei?

Ce ar fi plaja fără nisip? Ce ar fi munții fără copaci care să țină pământul în loc?

Ce ar fi plus fără minus? Ce ar fi nord fără sud? Ce ar fi est fără vest?

Ce ar fi dragostea fără îndrăgostiți? Ce ar fi sărutul fără buze de sărutat? Ce ar fi îmbrățișarea fără brațe care să îmbrățișeze?

Ce ar fi ochii mei fără imaginea ta creată pe retine?

Sunt un om dependent de dragoste și căldură. Am un suflet care are nevoie să ticăie, o inimă care are nevoie să bată…

Ce aş fi eu fără tine? Sincer, nu cred că aș fi!…

~ by Crisego on November 26, 2013.

Your opinion counts

 
