Exercițiu de imaginație

Imaginați-vă că sunteți lângă persoana iubită (și mă refer la iubită/soție, ci nu la vreo rudă) și mai aveți răgazul să-i spuneți o singură vorbă, o singură frază. După aceea, veți închide ochii și veți pleca dincolo. Ce i-ați spune?

Eu i-aș spune astfel: “Iubita mea, în primul rând întinde-mi te rog mânuțele, căci vreau tare mult să le sărut. Acum, vreau să știi că mă simt cel mai norocos bărbat din lume, căci am ajuns să cunosc și să iubesc o asemenea femeie. De când ne-am unit drumurile, m-am simțit mereu cel mai mândru, fericit și împlinit om de pe Pământ, iar acum vreau să îți mulțumesc așa cum se cuvine. Poate că nu sunt un om înstărit; poate că nu am fost niciodată un om bogat; poate că nu mi-am permis să creez în jurul nostru un paradis material. Sper ca în schimb să fi creat un cămin călduros și liniștit, iar imaginea despre mine care urmează să îți rămână să fie una frumoasă. Sper să fii mândră că m-ai iubit și să nu regreți nicio clipă vreun moment din cele petrecute împreună. Pe mine, toate momentele petrecute alături de tine m-au întărit și m-au făcut să fiu omul de astăzi. M-au hrănit cu liniște și iubire. Sunt un om mândru, fericit și împlinit; am învățat să fiu optimist și să văd mereu partea plină a paharului, iar din partea goală să învăț câte ceva. Sunt absolut sigur că ne-am întâlnit în acea zi de 11 iulie cu un scop, acela de a merge împreună pe același drum. Nu știu ce să mai spun, draga mea, se pare că nu mai am mult timp, însă vreau să știi că te-am iubit și te iubesc așa cum nu am crezut vreodată că voi putea iubi, iar de acolo de Sus voi avea în continuare grijă ca tu să zâmbești și să fii fericită, căci te voi iubi și dincolo de moarte. Sper că am avut grijă de tine așa cum se cuvine și sper că las în urma mea o femeie mândră. Îți mulțumesc pentru grija, respectul și dragostea pe care mi le-ai oferit și te voi aștepta o moarte-ntreagă, să ne recuperăm regatul. Dar nu te grăbi! O viață lungă și minunată îți doresc, scumpa mea! Te iubesc!”

 

(Am scris acest articol inspirat fiind de cuvintele Cristinei)

~ by Crisego on November 27, 2013.

8 Responses to “Exercițiu de imaginație”

  1. asta da tema de gandire🙂

  2. Fir-ar, iar mi-ai adus aminte ca suntem muritori, anapoda chestie…

Your opinion counts

 
