Tristețea unui câine. A se înțelege tristețea unui purtător de suflet…

Privește-l în ochi! Ce vezi?…

Am publicat această poză și aici!

~ by Crisego on November 27, 2013.

11 Responses to “Tristețea unui câine. A se înțelege tristețea unui purtător de suflet…”

  1. nu ti-a venit sa il iei in brate?

  2. Pe mine ma fac praf cu ochii lor, cu toate ca mica mea escroaca sentimentala -catelusa mea- practica cersetoria cu noi cu ajutorul ochilor.

  3. Vad tristete, vad durere si neputinta….covarsitoare sentimente, sunt ferestrele fiintelor care poarta suflet!

  4. Dacă un cîine s-ar uita aşa la mine m-aş întreba cînd oare mă va ataca… Mi se pare atent, pregătit să sară la mine, nu trist.
    Una dintre surorile bunicii avea în curte o potaie nemernică. Intrai în curte, făceai cîţiva paşi şi potaia îţi ieşea înainte dînd din coadă. Tu îi spuneai “Cuţu-cuţu”, te opreai, el venea în continuare spre tine, se oprea, te mirosea – în tot timpul ăsta dînd continuu din coadă – şi apoi făcea o gură cît o şură şi te compsta! Ştiind asta, cum îl vedeam venind dînd din coadă îl luam cu “Huo!” şi nu intram în curte fără o piatră în mînă pentru descurajare. Individul nu spunea nimic (nu lătra niciodată) dar tot timpul cît eram în curte căuta să ajungă în spatele meu, aşa că tot timpul cît eram în curte aveam grijă să nu ajungă niciodată în spatele meu. Parcă dansam. Chiar cînd eram cu sora bunicii făceam la fel, că nu ţinea cont, el încerca mereu să ajungă în spatele meu.
    Iubesc cîinii, îmi plac, au şi ei sufelte, sînt de acord, dar – ca şi oamenii – sînt cîini între cîini şi de toate soiurile. Nu m-aş lăsa prea uşor îmbrobodit de o privire plîngăreaţă… Aţi fi uimiţi cîţi ajung la spital, muşcaţi de faţă, de cîinii pe care i-au crescut de cînd erau mici…

    • Asa este, sunt multe cazuri in care cainii isi ataca, aparent fara motiv, stapanii… Legat de cainele din poza, eu asa am impresia, ca era trist.. Mai ales ca l-am vazut pe viu si era si ploios afara… Mi s-a intamplat si mie sa ma apropii de niste caini (in special d-aia mici) si sa ii iau cu cutu-cutu, iar ei sa vrea sa ma taxeze😀

Your opinion counts

 
