Ce bine că nu sunt orb!

Și mă simt atât de norocos! Atât de bucuros sunt! Doar gândindu-mă, imaginându-mi lumea nevăzătorilor, mă cutremur…

De-aș fi fost orb, nu ți-aș fi putut vedea ochii ce strălucesc atunci când îți rostesc încet numele…

De-aș fi fost orb, nu ți-aș fi putut vedea mâinile calde cu care îmi mângâi astăzi chipul…

De-aș fi fost orb, nu ți-aș fi putut urmări pașii de copil atunci când ne îndepărtăm corpurile…

De-aș fi fost orb, nu ți-aș fi putut vedea lacrimile fierbinți ce îți inundă adesea obrajii…

De-aș fi fost orb, nu ți-aș fi putut vedea expresia adorabilă de pe chip atunci când ne prostim…

De-aș fi fost orb, nu ți-aș fi putut vedea brațele deschizându-se cu poftă atunci când ne reîntâlnim…

De-aș fi fost orb, nu aș fi putut vedea culorile toamnei…

De-aș fi fost orb, nu ți-aș mai fi putut compara sufletul cu curcubeul, căci n-aș fi știut cum arată acesta din urmă…

De-aș fi fost orb, nu ți-aș fi putut vedea zâmbetul calm născându-se pe buzele tale moi…

Cât de fericit sunt să te pot vedea!…

Te iubesc!

…………………………………………….

~ by Crisego on December 4, 2013.

2 Responses to “Ce bine că nu sunt orb!”

  1. I will translate some of your work later after the Holidays when I am not running around working like crazy! Ciao

Your opinion counts

 
