Muzica de astăzi și mesajele sale care ne îndobitocesc

Nu voi scrie două mii cinci sute de cuvinte în acest articol, ci voi fi scurt și la obiect. Astăzi, nu știu cum și de ce, mi s-a pus pata pe expresia “decât să stai să-i strângi, mai bine să îi cheltuiești”, pe care se pare că unii o promovează cu mândrie. Băi fraților, știu că banii sunt făcuți pentru a fi cheltuiți, dar treaba nu e să îi cheltuiești cât mai repede, ci să-i cheltuiești cât mai corect.

Să presupunem următorul lucru: Câștig un mare premiu la loto. Să zicem zece milioane de euro. Ce să fac cu ei? Să îmi cumpăr cinci mașini sport, două case de vacanță, zece parfumuri de firmă și să călătoresc în toată lumea? Nu ar fi mai indicat să îmi plătesc toate datoriile, să îmi asigur un trai liniștit, fără grija zilei de mâine, să construiesc un cămin pentru familia mea – pe care voi vrea să o hrănesc mai mult de un an, doi -, să îmi ajut părinții și bunica, iar restul banilor să îi pun deoparte pentru lucruri neașteptate? Eu zic că a doua variantă ar fi mai indicată. Bineînțeles, pentru unii contează clipa. Contează ca distracția de moment să fie cât mai mare, indiferent că a doua zi au ce să îmbrace sau ce să mănânce. Știți cum e, muncești o viață întreagă pentru bani, iar o calamitate naturală îți ia totul. Sau o boală. Sau un accident. Și atunci te întrebi: “La ce îmi mai folosesc banii acum?”

Așadar, aveți grjiă cum vă drămuiți materialul! S-ar putea ca neglijența sau inconștiența să vă coste foarte mult pe termen lung. Iar legat de muzica din ziua de azi, nu cred că ar fi prea indicat să vă inspirați din versurile făcute doar pentru umplutură.

Aveți grijă de voi!

~ by Crisego on December 8, 2013.

2 Responses to “Muzica de astăzi și mesajele sale care ne îndobitocesc”

  1. cand vin calamitatile bolile si accidentele, se duce de rapa si varianta 2. dar intr-adevar e mai sanatoasa. chestia impartitului banilor cu cap ori o ai in singe ori ai belit-o, ca de invatat n-am vazut sa reuseaca careva pana in momentul de fata. asa ca, cu mesaje sau fara mesaje, daca esti tipul fara cap si mana larga, intotdeauna vei duce lipsa de ei, indiferent ca ai castigat la loto sau ba. iar daca esti cel calculat, vei sti sa-i imparti indiferent ca-i vorba de castig sau salar lunar.

    • Da, ai dreptate! Insa ceea ce ma indigneaza pe mine este ca cei care apar in mass-media, la tv sau la radio, in loc sa ofere mesaje pozitive, creative sau din care sa avem ce retine, ne indoapa cu tampenii…

Your opinion counts

 
