Dilema unui scriitor

Fără a vrea să par vreun romancier sau poet desăvârșit, vă întreb: Ce face un scriitor atunci când are o criză de inspirație? Se pare că momentan sunt într-o oarecare astfel de criză… Adun sute de cuvinte, le aranjez pe portativ, după care le șterg. Nu se potrivesc, nu își găsesc locul… Acum, cine zice că sunt crizat… are tot dreptul!😀

~ by Crisego on December 17, 2013.

12 Responses to “Dilema unui scriitor”

  1. Nu mai scrie. Fa o pauza, du-te la o plimbare, dormi, citeste o carte. Nu te chinui sa scrii cand simti ca nu poti. Cand simti ca iti explodeaza capul de ganduri sau inima de sentimente atunci vei reusi sa scrii cu usurinta. Cand nu poti lasa creionul jos din mana atunci sa scrii.🙂 Asa consider eu

  2. Du-te intr-un colt, fa-te comod, relaxeaza-te si asteapta sa-ti treaca.😉

  3. “Ce face un scriitor atunci când are o criză de inspirație?” Regret să te dezamăgesc dar trebuie să-ţi spun că, în mare, face cam acelaşi lucru pe care-l faci şi tu. Dacă o să-mi spui că nu ştii ce faci, reciteşte ceea ce ai scris.😆

  4. Eu una fac o baie lungăăăăăăăăăăăăăăă de bat toţi membrii familiei la uşă. Îmi vin multe idei când stau în cadă🙂 dar nu cred că merge la toţi😛

  5. si eu am avut o perioada…nu am mai scris timp de cateva luni si abia acum am revenit:(
    nu esti nebun.consider ca e perfect normal sa mai ai si “crize”din cand in cand:)

Your opinion counts

 
