Mă întrebai cum îmi e dor de tine…

Mi-e dor cu buzele
nesărutate de buzele tale
de foc;
mi-e dor cu mâinile
nemângâiate de mâinile tale
întotdeauna calde;
mi-e dor cu ochii
triști,
rămași fără oglinda ochilor tăi
căprui;
mi-e dor cu trupul
neîmbrățișat de brațele tale –
refugiu;
mi-e dor cu sufletul
neîncălzit de șoaptele sufletului tău
mai mult ca perfect…

~ by Crisego on December 23, 2013.

5 Responses to “Mă întrebai cum îmi e dor de tine…”

  1. Reblogged this on wanoo'blog.

  2. Reblogged this on douăzeci și nouă.

Your opinion counts

 
