Dorințe pentru 2014

Aș avea foarte multe dorințe pentru noul an ce vine, însă voi trece în revistă doar câteva, mai importante, zic eu:

1. Să avem cu toții parte de sănătate

2. Să râdem mai mult

3. Să fim mai aproape unii de alții

4. Să ne ascultăm cu mai mult interes unii pe alții

5. Să renunțăm pe cât posibil la prejudecăți, etichete, batjocură, invidie și ură

6. Să fim mai solidari unii cu alții

7. Să nu ne lăsăm călcați în picioare de un sistem pe care, că vrem sau nu să înțelegem și să acceptăm, noi l-am ales și l-am încurajat să se dezvolte

8. Să găsim soluții pentru copiii ce mâine vor deveni adulți – ei sunt viitorul acestui popor

9. Să cheltuim mai puțin și să investim mai mult – din toate punctele de vedere

10. Să avem grijă de părinți și bunici, căci nu știm cât îi vom mai avea lângă noi

……………………………………………………………………………………………………………………………….

Mai departe, nu are rost să continui! Fiecare are dorințele, ideile, principiile și aspirațiile sale. Dacă considerați că este necesar, mai treceți și voi în revistă dorințe!🙂

~ by Crisego on December 29, 2013.

8 Responses to “Dorințe pentru 2014”

  1. As vrea si eu aceste lucruri…

  2. Sa ti se implineasca toate, de fapt sa ni se implineasca🙂. La multi ani!

  3. Fie ca aceste dorinţe să ţi se împlinească! De fapt dacă mă gândesc bine, şi eu îmi doresc cam aceleaşi lucruri! La mulţi ani!

  4. Sublim.

    Eu imi doresc doar… sa uit de 2013.

  5. Multumiri, si iti doresc inzecit!

Your opinion counts

 
