Căci prostia se plătește…

Am simțit-o de multe ori pe pielea mea, iar aseară s-a consumat cel mai recent exemplu. Într-un moment de risipire a materiei cenușii, am reușit să îmi dublez volumul mâinii drepte, cu două croșee prost gândite și executate într-un termopan insensibil… Deh, să-mi fie învățătură de minte!…

Apropo, mi-am făcut un nou prieten, cu această ocazie. Îl cheamă Nurofen😀

~ by Crisego on January 20, 2014.

17 Responses to “Căci prostia se plătește…”

  1. Eee, se mai întâmplă. Însănătoşire grabnică!🙂

  2. Pe primul, ca mascul, îl înțeleg. Pe al doilea, nu.

  3. Şi, cum artă noul tău prieten? E frumos?🙂 Acum trecând la lucruri seioase per să îţi revii curând! Am văzut pe History un documentar despre supraoameni (nu mai ştiu exact cum se numeşte, dar ştiu că e seara după 21) şi un tip chiar avea una din mâini mai mare şi mai musculoasă!

  4. E bine ca ti-e prieten si nu dusman :))

  5. Măcar ai făcut K.O. termopanul?😀

  6. 🙂 se mai intampla…

Your opinion counts

 
