Ce cărți mi-aș mai dori

Ei bine, pe lângă cărțile care să completeze colecția Cioran, mi-aș mai dori momentan “Operele cumplite” ale lui Florin Piersic Jr și “Acum știu cine sunt”, a lui Grigore Leșe. Pe ambele le-am descoperit la târgul Gaudeamus organizat anul trecut în București, dar nu am apucat să le procur. Așa că, prieteni dragi, dacă vreți să-mi faceți vreun cadou, eu nu refuz😀

Apropo, voi ce cărți v-ați mai dori?

~ by Crisego on January 21, 2014.

2 Responses to “Ce cărți mi-aș mai dori”

  1. Le iau ca pe nişte recomandări, mulţumesc frumos!

Your opinion counts

 
