Nopți pline de dor

Sunt nopți în care nu îmi doresc decât o atingere. Sau un sărut. Sau o șoaptă… Sunt nopți în care tăcerea își înfige colții puternici până dincolo de oase și sfâșie tot trupul meu slăbit de dor… Sunt nopți în care îmi doresc să te țin la pieptul meu, să stăm ghemuiți sub pătură, ca doi copii ce așteaptă ascunși, în liniște, să plece cotropitorii și să se termine războiul… Sunt nopți în care urăsc tăcerea și te chem aici pentru a îmi aduce liniștea… Tăcerea și liniștea nu au nimic în comun – una sfâșie, iar cealaltă mângâie…

Sunt nopți pline de dor!…

~ by Crisego on January 30, 2014.

2 Responses to “Nopți pline de dor”

  1. Cam dureroase si cam triste aceste nopti..

    • Asa este!… Din pacate asa e cand suntem mici, ca sa zic asa… Intr-o buna zi vom avea locul nostru, doar al nostru, si nu vor mai exista asemenea nopti!

Your opinion counts

 
