Trezește-te și trăiește-ți tinerețea cât ești tânăr!

Să presupunem că ai ajuns la vârsta de 60 de ani. Ești o persoană destul de tăcută, rezervată, singuratică. Preferi să te retragi, să nu socializezi prea mult, însă, în același timp, îți pare rău că ești așa. Viața de familie se rezumă la tine și atât, iar singura ta activitate este să te plimbi în parc, să stai pe bănci și să îi privești pe alții… La un moment dat, ești întrebat: “Ce ai face dacă te-ai trezi într-o dimineață și ai descoperi că ești cu 30 de ani mai tânăr?”….

Tu ce ai face?

~ by Crisego on January 31, 2014.

15 Responses to “Trezește-te și trăiește-ți tinerețea cât ești tânăr!”

  1. Cred ca as face tot ce nu am facut inainte,tot ce imi era frica sa incerc,tot ce am ratat din cauza comoditatii..

  2. Tinereţea trebuie trăită la vreme ei. Dacă m-aş întoarce în timp, al repeta tot ce am făcut, chiar şi greşelile!😆

  3. Greu de zis avand in vedere ca nu am acea varsta, insa cred ca as face lucruri pe care nu am avut ocazia sa le fac desi mi-am dorit, cred ca as iubi mai mult si as acorda mai mult timp celor pe care ii iubesc.

Your opinion counts

 
