Gri bacovian…

Un strop de umbră mă-nvelește
cu-al său veșmânt de-un gri adânc
și lacrimi grele, reci, funeste
ucid poemul. Rând cu rând…

Amar, pășesc pe-alei ridate
de frunze rupte și pustii,
aștept de secole uitate
să te arăți. Să-mi fii…

Mă plouă-ntruna, fără milă,
mă udă până la suspin;
mâine… oare-o să mai vină?!
Aud cum curge moartea. Lin…

(Iubesc poezia bacoviană. Tocmai de aceea iubesc să scriu cu tentă dramatică. Chiar și fericit fiind, nu pot opri izvorul gri din curgerea sa – este prea fecund pentru suflet…)

~ by Crisego on February 6, 2014.

5 Responses to “Gri bacovian…”

  1. Cam multe postări gri-bacoviene …

    • Asta pentru ca imi place dramatismul in general. Nu imi place sa fiu trist, dar uneori imi imaginez situatii triste sau oameni tristi si scriu ca si cum as fi in pielea lor… Si cand e vorba de filme, imi plac cele biografice, dramele, cele in care inveti ceva despre viata cruda, reala…

  2. “Chiar și fericit fiind, nu pot opri izvorul gri din curgerea sa” … m-am regăsit complet în ceea ce ai zis. ^^

Your opinion counts

 
