O leapșă despre cărți

1. Prima mea amintire cu mine citind

Hmm, îmi amintesc și acum vremea când, copil fiind, citeam “Fram”… Prin clasele 1-4.

2. Prima carte pe care am citit-o și recitit-o

Nu am citit niciodată o carte de două ori🙂

3. O carte pe care fiecare copil ar trebui să o citească

Păi, bănuiesc că o carte cu povești cu final fericit, din care să poată învăța câte ceva.. Nu am vreun anume titlu în minte.

4. Locul meu preferat de citit

În metrou.

5. Accesorii obligatorii în timpul lecturii

Căști (mă concentrez mai bine ascultând muzică).

6. Numarul cărţilor de pe lista mea de lecturi viitoare

Vreo 10…

7. Ultima carte pe care am primit-o sau am cumpărat-o

Ultima oară, am cumpărat Emil Cioran – “Lacrimi și sfinți” și Friedrich Nietzsche – “Amurgul idolilor”.

8. O carte care mi-a schimbat viața într-un fel

Nu cred că am citit îndeajuns încât să pot spune că viața mea a fost influențată de vreo carte.

9. O carte care-mi place, dar care pare să nu placă mai nimănui

Mă gândesc la o carte care nu este prea cunoscută, fapt pentru care nominalizez cartea lui Robert Elliot Burns, “Sunt un evadat!”

10. O carte care nu-mi place, dar pe care toată lumea pare s-o iubească

Nu îmi vine nicio astfel de carte în minte momentan. Probabil vreo carte SF🙂 Sunt adeptul cărților/filmelor/poveștilor cât mai realiste, inspirate, dacă se poate, din cazuri reale. În special, drame.

11. O carte care mă intimidează

Nu există așa ceva. Știu doar că există cărți pe care nu aș avea răbdare să le citesc, cel mai probabil din cauza limbajului greoi practicat de autor.

12. Trei dintre scriitorii mei preferați

Nu îmi vin în minte prea mulți autori epici, așa că mă voi referi și la genul epic, și la cel liric: Emil Cioran, George Bacovia, Nichita Stănescu.

 

Am preluat această leapșă de la Loredana și o dau mai departe către toți cei care vor să o joace.

~ by Crisego on February 12, 2014.

12 Responses to “O leapșă despre cărți”

  1. Și uite așa am mai aflat câte ceva despre tine.🙂

  2. Îmi place ce văd aici! Aș vrea și eu să particip cu un articol pe blogul meu :D!

  3. Eu n-aş putea citi cu căştile în urechi (scuze cacofonia).. dar dacă la tine merge!

  4. good one.😉

  5. […] timp ce mă uitam pe blogul lui Crisego, am văzut un articol în care vorbea despre cărțile pe care le-a citit, cele pe care ar vrea să […]

Your opinion counts

 
