Steaua – Dinamo trebuie să se joace în Ghencea

Nu, nu îmi place Național Arena, pardon, Mall Arena. Nu îmi trebuie “lux” pentru a mă simți comfortabil pe stadion. La urma urmei, mă duc să cânt, să încurajez echipa, să simt pulsul peluzei, nu să fac poze de profil și să mănânc hot-dogi. Pentru mine, Ghencea înseamnă CSA, înseamnă Ion Alecsandrescu, înseamnă Lăcătuș, Balint, Hagi, Boloni, Belodedici, Iordănescu, Emeric Jenei, Pițurcă, Iovan, Tudorel Stoica șamd. Pentru mine, Ghencea înseamnă “Templul fotbalului românesc”. Înseamnă meciuri în cupele europene cu Anderlecht, Valencia, Juventus, Villareal, Galatasaray, Lens… Înseamnă devotament, istorie, amintiri, pasiune. Înseamnă ACASĂ! Nu voi uita niciodată mocirla de la meciul cu Valencia sau zăpada de la meciul amânat cu Villareal, când eram îmbrăcat doar cu trening și aproape degerasem. Nu voi uita niciodată că peluzele strigă Steaua, iar tribunele Victorie. Nu voi uita niciodată turnicheții sau scările stadionului deja învechit din punct de vedere fizic. În sufletul meu, Ghencea nu va îmbătrâni niciodată. Pe Ghencea nu vine niciun sămânțar să îmi arate biletul, spunând că i-am ocupat locul. Pe Ghencea va ninge, va ploua, va fi viscol, dar inima mea va rămâne întotdeauna acolo, bătând mai tare și mai tare. Ghencea este locul unde am învățat ce înseamnă Steaua. Acolo am mers la primele meciuri (4-1 cu Dinamo, 3-3 cu Rapid, 5-0 cu Craiova, 5-1 cu FC Național, 1-2 cu Zeleznik etc), acolo am auzit pentru prima oară expresia “Semințe de dovleac și floarea soarelui avem, băieți”, acolo am învățat să mă bucur așa cum simt, așa cum doar pe Ghencea o pot face. În concluzie, Steaua – Dinamo trebuie OBLIGATORIU să se joace în Ghencea.

~ by Crisego on February 13, 2014.

2 Responses to “Steaua – Dinamo trebuie să se joace în Ghencea”

  1. Fortza Steaua !

Your opinion counts

 
