Îndrăgostit de o voce

Aș fi putut fi orb. Viața mea ar fi putut fi privită ca printr-o fotografie tăcută, unicoloră, seacă. Aș fi putut fi incapabil de a mă bucura de jocul frunzelor cu roua dimineților de  primăvară. Aș fi putut să mă ascund în spatele unei perechi de ochelari înșelători, ci nu la pieptul unei femei superbe. 

Aș fi putut fi prizonier în propriile-mi oase, fără să îi pot atinge părul, chipul sau mâinile. Aș fi putut privi pașii ușori ai porumbeilor zdrobindu-mi pieptul, regretând că picioarele mele nu vor putea mângâia niciodată aleile pe care merg îndrăgostiții.

Dar chiar și așa, tot m-aș fi îndrăgostit de ea. Și am făcut-o! M-am îndrăgostit de vocea ei caldă, pe alocuri infantilă. M-am îndrăgostit de silabele molcome ale unei zeițe apărute din adâncul unui ocean învolburat. M-am îndrăgostit de chipul cuvintelor ei elegante.

Iubito, te rog, dacă vreodată voi orbi, să continui să-mi șoptești! Iar dacă vreodată mă voi înrădăcina în cimentul propriului meu trup, tu să îmi cânți în continuare baladele alea frumoase care mă fac pe mine fericit!

Ah, vocea ta, iubito! Sunt îndrăgostit de vocea ta! Să nu îmi taci niciodată! Te rog!

 

 

(Sursa imaginii, aici!)

 

~ by Crisego on February 15, 2014.

Your opinion counts

 
