Propunere pentru primăria Bucureștiului

Îmi place să călătoresc cu metroul, să ascult muzică în căști și să mă pierd printre gânduri, în timp ce citesc. Îmi place să fiu printre suflete la fel de rătăcite și să cunosc psihologia celorlalți, fapt pentru care aș vrea ca orele mele de citit să se desfășoare doar în metrou. Din păcate nu îmi permit să plătesc cinci abonamente pe lună, așa că mă mulțumesc cu mai puțin. Propunerea mea pentru primărie este următoarea: Să se construiască niște garnituri de metrou special amenajate la exterior, măcar câte una în fiecare sector, acestea fiind imobile, exclusiv destinate iubitorilor de lectură. Să fie un fel de biblioteci în formă de metrou, eventual cu niște graffiti la exterior🙂

Voi ce spuneți de această idee?

~ by Crisego on February 18, 2014.

5 Responses to “Propunere pentru primăria Bucureștiului”

  1. Cât de tare ar fi! Recent am văzut la ştiri un reportaj despre o bibliotecă-autobuz care mergea prin sate, dar nu mai ştiu în ce judeţ!🙂

Your opinion counts

 
