Pași nocturni

Îmi târăsc picioarele schilodite de timp pe străzile goale și galbene de lumină slabă.  Calc peste umbrele descompuse ale felinarelor și mă sting în uitare, respirând vid și teamă. Nici nu știu de ce mă tem. Fiecare pas pe care îl fac lasă în spate o dâră de suflet, o bucățică de istorie subiectivă, spre satisfacția celor ce vor mărșălui de dimineață pe aceleași bucăți lunguiețe de asfalt rece. Da, veniți și înfruptați-vă, nenorociților! Sufletu-mi vi se așază în fața pantofilor voștri care, de altfel, sunt niște filfizoni la fel de vetuști ca voi. Doar impresia este de nou, că-n rest, putregaiul vostru miroase până-n cimitirul bacovian. Nu sunteți speciali! Sunteți cu toții la fel, niște fantome ce strigă după trupuri ieftine pe care să le poată împrumuta măcar pentru o firimitură de clipă. Tocmai de aceea plec, pentru a nu lua parte la circul vostru bolnav și murdar. Mă erijez în pustnic și tac. Aștept să vă stingeți sub jugul propriei voastre mizerii. Și nu, nu-mi iau la revedere!

La refunebre!

Sursa foto: Pinterest.com

~ by Crisego on February 19, 2014.

4 Responses to “Pași nocturni”

  1. Superb !

  2. frumos:)

Your opinion counts

 
