Nu pot exprima ceea ce nu mă sfâșie!

Cimitir –
caiet de poezii al sufletului meu;
pe-aleile tale reci se naște adevărata liniște,
iar vântul abia aici plânge cu adevărat,
cu lacrimi învelite în suspin
și ecou;
Căci doar din liniștea ce vine din mormânt
se nasc versuri –
mereu mai reci,
mai sincere,
mai adâncitoare de pumnale –
la urma urmei,
doar durerea nestăvilită
și doar urmele lăsate-n spate de zvârcoliri apocaliptice
nasc poezia –
restul este dulce muțenie –
Nu pot exprima ceea ce nu mă sfâșie!

Sursa foto: Pinterest.com

~ by Crisego on February 23, 2014.

6 Responses to “Nu pot exprima ceea ce nu mă sfâșie!”

  1. Cui ai place Bacovia …este automat apropiat sufletului meu ! Te-a inspirat sau incerci sa parafrazezi ” Liceu ” ? Cel putin inceputul….este Bacovia curat !

  2. Acum mi-a picat fisa !!!!!!!!!!!!!! Esti nepotul lui Ernest Verzea !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cum dracu nu m-am prins mai inainte mai ales ca stilul dumitale seamana cu al bunicului dumitale ????????? Sa-ti lasi barba ! Am citit prin 2007 ” Inblanzitorul muscatoarelor nelinisti ” la sugestia amicului Manolescu { inca se ocupa cu critica literara pe atunci } si….nu-i rea , n-a fost de loc rea onorabile ! Daca doresti sa-i calci pe urme ….RESPECT DEOSEBIT !!!!

    • 🙂 Multumesc frumos! Haha, tocmai sunt in proces de “lasare de barba”, dar asta si datorita gipsului pe care il am la mana dreapta – profit si eu si folosesc asta ca pe un alibi, cum ca nu ma pot barbieri. Ma bucur sa citesc ca lumea il apreciaza pe bunicu’! Mi-as dori sa fi fost aici fizic, sa ma fi invatat cate ceva dintr-ale scrisului, caci cu siguranta ar fi avut ce… Multumesc frumos inca o data!

      • ” Lumea ” al apreciaza pe bunicul dumitale deoarece a lasat o OPPERA in urma-i ! Dumnezeu sa-l odihneasca in pacea Sa ! Chiar daca nu-i ” fizic ” langa dumneata …stai linistit ca …” aschia nu sare departe d e trunchi ” si o dovedesti cu prisosinta .

      • 🙂 Multumesc pentru cuvintele frumoase!

Your opinion counts

 
