Gând CXI

Respect din tot sufletul un om ce are curajul de a avea idealuri. Mă feresc însă ca de ciumă de cei care fac din idealurile lor obsesii – majoritatea criminalilor nu au idealuri, ci obsesii.

~ by Crisego on February 24, 2014.

10 Responses to “Gând CXI”

  1. Eu aş zice că toţi criminalii au obsesii, nu idealuri. Din moment ce pentru un “ideal” eşti gata să calci şi peste cadavre, deja acel “ideal” a devenit obsesie. Eu unul nu sunt adeptul principiului machiavelic: “scopul scuză mijloacele”. Dar poate că sunt prea “idealist”😀

  2. Al respecti pe acel om si-l respecti degeaba stimabile ! Nimeni n-are nevoie de curaj pentru a avea idealuri , curaj iti trebuie doar pentru a infrunta greutatile pe care le poti intalni in calea indeplinirii acelor idealuri ! Te contrazic referitor la criminali { probabil doreai sa spui infractori } deoarece am avut ” onoarea ” de a cunoaste personal vreo doi trei . Criminalii , este posibil sa fie sclavii unor obsesii insa au si un ideal suprem : acela d e a comite crima perfecta si deci sa nu raspunda in fata legilor . Cazul ” Elodia ” este destul d e prezent in memoria colectiva pentru a da baza afirmatiei mele . Fireste aceasta afirmatie a fost facuta cu multi ani in urma de un expert criminalist { col.rez. Butoi din IGPR } insa, daca el a preluat ideea d e la altii 😉 , mi s e pare normal ca si eu s a fac acelasi lucru , ca s e poarta si chiar n-am de gand sa-mi dau vreun doctorat pe tema asta …ca altii 😎 .

    • 🙂 Cateodata avem nevoie si de curaj pentru a avea idealuri, caci un om las, un om care se lasa calcat in picioare de ceilalti nu are idealuri. Singura lui dorinta e sa fie calcat cu grija…

Your opinion counts

 
