Trebuia să te găsesc pe tine ca să fiu fericit

Uneori e greu. Alteori simțim că plutim, că suntem trași spre Cer de îngeri frumoși. Sunt momente în care ne ascundem chipul în palme și sunt momente în care podul unei palme ne sprijină visele. Sunt momente în care visăm cu ochii deschiși, cu sufletul țâșnind ca un copil din retinele noastre anesteziate și fierbinți…

Mă gândesc că am fost creați cu un scop, acela de a găsi ceea ce ne trebuie pentru supraviețuire. Mai mult de atât însă – pentru a fi fericiți. Unii oameni trebuie să găsească faima. Unii au nevoie de bani. Alții sunt în căutarea iluziilor care să le știrbească un pic condiția funebră… Eu… Eu am nevoie de dragoste.

Mă gândesc, iubito, că Doamne-Doamne a știut El ce face. În momentul în care am pășit în lumea exterioară, am plecat în căutarea ta. Eram al tău încă dinainte de a mă fi născut. Acesta era scopul meu, să te găsesc. Astăzi sunt al tău. Am fost întotdeauna al tău și voi fi întotdeauna al tău. TREBUIA SĂ TE GĂSESC PE TINE CA SĂ FIU FERICIT. Nimic altceva nu mi-ar fi putut aduce fericirea. Poate, cel mult, mi-ar fi anesteziat existența, să nu simt pustiul…

Te iubesc!

~ by Crisego on March 2, 2014.

4 Responses to “Trebuia să te găsesc pe tine ca să fiu fericit”

  1. Omule dar…esti indragostit pana peste urechi !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Felicitari , sa dea Dmnezeu sa tina…cat mai mult si mai ales sa primesti si respectul cuvenit pentru acesta dragoste bolnava , nu mai vorbesc d e …reciproca 😎 !

  2. Simţeai că o iubeşti dinainte de a o întâlni?

Your opinion counts

 
