Nu mai am chef să scriu

Poate e doar din cauza răcelii… Cert este faptul că în ultima vreme mă aflu într-o letargie completă. Nu mai am niciun strop de inspirație și parcă nici chef să stau să compun nu mai am. Să nu mai fiu eu oare destul de nebun încât să pot scrie?!…

~ by Crisego on March 5, 2014.

11 Responses to “Nu mai am chef să scriu”

  1. Ca să scrii nu-ţi trebuie nebunie, ci inspiraţie, inspiraţie care vine doar când vrea ea😀 . Oricum, însănătoşire grabnică!

  2. Eh, va reveni şi inspiraţia, uneori o pauză e binevenită!🙂 Însănătoşire grabnică!

  3. Ai grijă de tine şi fă-te bine! Normal că nu ai chef, aşa-i viroza asta… şi astenia de primăvară îi amplifică stările… Lasă scrisul acum, bagă capul în pernă şi visează! Multă sănătate!

  4. Iti recomand sa cauti in ” La Medeleni ” pentru a gasii si urma , ” leacul ” 😉 administrat de Monica sotului sau . Daca ala s-a refacut a doua zi …matale poti fi fresh instantaneu sau , imediat ce-ai terminat de fumat tigara de…. dupa 😉 ! Multa sanatate si fericire iti doresc …mai ales daca -mi vei urma sfatul 😉 😎 !

    • :))) Multumesc! O mica mare problema as avea: Nu fumez😀

      • Nu sti ce ” pierzi ” insa…niciodata nu-i prea tarziu sa te apuci d e fumat ! In plus d e asta ….dracu a mai vazut scriitor care sa nu bea cafea si sa nu fumeze ?! Eminescu { ala de care nu-ti prea place dumitale } bea cafea la kilogram si fuma cate trei pachete zilnic iat saracu Nichita ….sa nu mai zic !

      • Eh, eu sunt o exceptie! Nu cred ca vreau sa am soarta lui Nichita🙂

Your opinion counts

 
