Așteptare

Te-am așteptat cu ochi de rouă ațintiți
spre-alei murdare de-ntuneric și ecou –
pe-acolo ne treceam cândva, iubiți,
și mă visam al tău frumos, de veci erou.

Te-am așteptat cu gânduri zvârcolite în pustiu,
cu vidul sărutându-mă pe piept,
te-am așteptat sperând că poate-am să-ți mai fiu,
te-am așteptat și iată, încă te aștept…

~ by Crisego on March 12, 2014.

4 Responses to “Așteptare”

  1. Frumoase , chiar placute versurile .Tine-o asa in continuare si ….te vad un viitor Bacovia .

  2. superbe versuri :D!

Your opinion counts

 
