Îmbrățișați sub privirile nopții

Seara se lăsa ușor peste orașul nostru, iar liniștea își intra în sfârșit în rol. Ne cuibăream nerăbdători sub cearșaful subțire, și ne lăsam povestea să fiarbă în ochii noștri de copii veșnic îndrăgostiți. Îmi era atât de dor de tine, iubito! Ah, simțeam că au trecut decenii de la ultima noastră îmbrățișare, de la ultima noapte lăsată peste sufletele noastre însetate de noi. Atât de frumoasă erai, iubita mea! Aș fi plătit prețul a două morți, doar să rămân în menghina iubirii tale înălțătoare…

Mi-era atât de dor! Mulțumesc, piticuța mea frumoasă! Te iubesc!

~ by Crisego on March 15, 2014.

4 Responses to “Îmbrățișați sub privirile nopții”

  1. Iti doresc sa ai parte de ea cat mai tarziu posibil , daca se poate NICIODATA !!! Ma refer la dezamagirea provocata la sfarsitul { deoarece orice ” poveste ” are si-un sfarsit } povestii tale de iubire . Iti doresc inca de pe acum , sa treci cat mai usor peste acea dezamagire si sa ai taria sa continui ce ai d e continuat .

    • Pai, si in cazul despartirii prin moartea mea, de batranete, bineinteles, cum trec peste?😀 Nu imi va ramane decat sa o astept si pe ea sus🙂

      • Iti faci { ca orice tanar indragostit } , iluzii onorabile . Sa dea Dumnezeu , ca doar Moartea sa va poata despartii desii….ma-ndoiesc profund , c-asa sunt eu mai ….suspicios 😉 ! O seara cat mai buna in continuare si-o saptamana viitoare cat mai reusita iti doresc , dumitale si ….piticutzei ! 🙂

      • Multumim asemenea! Nu bagam in seama predictiile, ne vedem de noi si atat!🙂 Atata vreme cat ne suntem sinceri si dedicati, totul este bine.

Your opinion counts

 
