Motive pentru care o iubesc

Pentru că mă inspiră.

Pentru că este un exemplu pe care învăț să îl urmez.

Pentru că iubind-o mă simt împlinit.

Pentru că nu pot fi supărat pe ea.

Pentru că știe întotdeauna să se alinte și să mă facă să râd ca în prezența unui copil mic. Nu degeaba este ea copilul meu frumos.🙂

Pentru că are emoții de fiecare dată când îi ofer o floare, oricât de mică, oricât de ieftină, oricât de umilă.

Pentru că pentru ea un bărbat romantic nu este un bărbat slab, bleg sau fraier.

Pentru că șoaptele ei îmi leagănă somnul.

Pentru că m-a învățat să cred, să mă rog și să fiu mai recunoscător.

Pentru că iubește copiii.

Pentru că iubește oamenii în general.

Pentru că este izvor de blândețe.

Pentru că este un om frumos.

Pentru că necuvintele ei sună atât de armonios!

Pentru că nu își uită niciodată rădăcinile. Pentru că își iubește atât de frumos familia!

Pentru că trăiește cu grijă pentru tot ce este pe Pământ.

Pentru că este sensibilă, romantică, loială, matură și copilăroasă în același timp.

Pentru că oferă viitorului meu o valoare mult mai mare decât un simplu “mâine”.

Pentru că iubește arta.

Pentru că vede cu sufletul, până dincolo de membrana lumii reale.

Pentru că apreciază tot ceea ce este frumos.

Pentru că este prima și ultima mea adresă. ( Nu mai știu unde am auzit această expresie )

Pentru că zâmbesc atunci când mi-o imaginez zâmbind.

Pentru că mă iubește și atât.

Pentru că sunt datorită ei.

 

Mă întreb…chiar am nevoie de un motiv pentru a o iubi?!

O iubesc și atât!

 

~ by Crisego on March 18, 2014.

4 Responses to “Motive pentru care o iubesc”

  1. e clar ca o iubesti…neconditionat..asa si trebuie !! frumos iubesti…sa apreciezi un om pentru ca ESTE..fara sa vrei sa schimbi nimic din el (atunci nu il iubesti pe ala) asta dupa mine e definitia dragostei…deci sa nu cauti motiv de iubire asta e IUBIRE!!
    frumos !! si gandit si scris…frumos si mai ales …nesiropos !!!

  2. Cât de frumos… mai rar băieți ca tine.

Your opinion counts

 
