Fără scăpare

Întunericul pictează din nou cerul;
vreo două stele rătăcite dau senzația că încă rezistă,
dar se prăbușesc până la urmă în neant.
Pe șoseaua plânsă, un bătrân blesteamă nopțile sufletului său, înecat în alcool și regrete,
iar un câine se plimbă arogant de-a lungul trotuarului,
parcă anunțându-și și el retragerea…
Luminile difuze ale felinarelor mă amețesc,
iar zgomotul propriilor pași mă obsedează – de aș pluti!…
Îmi număr pașii și mă gândesc la moarte – mă apropii de ea, în orice parte aș fugi –
e în zadar!
Mă așez lângă bătrânul ce-și blesteamă de zor nopțile și-arunc pe jos câteva resturi de mâncare –
poate se întoarce Grivei…
Îmi rezem capul de zidul rece al unei clădiri indiferente și mă pierd în tăcere.
Cândva voi revedea acele două stele,
căci mă îndrept ușor către neant,
în orice parte aș fugi…

~ by Crisego on March 20, 2014.

3 Responses to “Fără scăpare”

  1. A inceput sa-ti placa Dinescu ? Te-ai inspirat din ” opera “….maestrului ? Nu-i problema , chiar este normal sa mai schimbi stilul si daca este proprie si personala atunci un sincer BRAVO , iar daca este ” inspirata “….nu uita ca pana si ” 😎 😉 ” Moartea citeste ziarul ” cateodata ! 🙂 🙂 🙂 Trag nadejde ca ti la gluma si ca nu te vei basica ! 😎

    • Nu stiu la ce va referiti, sincer! Nu am citit niciodata Dinescu, deci nu m-am inspirat!😀 La mine, Bacovia ramane vesnica sursa de inspiratie. Bacovia, Nichita Stanescu si, cateodata, Paunescu.

  2. toti avem cate un model, asa ca nu vad ceva rau in asta…parerea mea!

Your opinion counts

 
